Garantia produselor
Dispozițiile prevăzute mai jos sunt aplicabile DOAR persoanelor fizice denumite în cele ce urmează“Consumator”. Prezentele condiții nu sunt aplicabile persoanelor juridice.
SC ITIME CORPORATION SRL cu sediul social în Str. Minerva nr. 2-4-6-8, LOT 1, BL.A, SC.1, AP.8, Brăila și adresa de corespondență: Calea Călărașilor, Nr.39, Cod Postal 810017, Brăila, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J9/113/10.02.2022, CUI: RO 45617520, declară pe proprie răspundere că produsele comercializate corespund documentațiilor de execuție ale fabricanților, fapt atestat prin certificatele de calitate emise de producători și că consumatorul are dreptul la măsuri corective din partea vânzătorului, fără costuri, în caz de neconformitate a bunurilor și că măsurile corective respective nu sunt afectate de garanția comercială.
SC ITIME CORPORATION SRL acordă o garanție comercială pe o perioadă de 30 de zile pentru produsele de larg consum și cele gonflabile, de 6 luni pentru produsele de fitness și de 12 luni pentru articolele de folosințăîndelungată. Perioada garanției comerciale este stipulată și în instrucțiunile de utilizare.
Garanția comercială acordată nu afectează drepturile consumatorilor prevăzute de OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, referitoare la garanția legală de 2 ani.
Modalități de asigurare a garanției:
Garanția se acordă pentru produsele comercializate de SC ITIME CORPORATION SRL ale căror instrucțiuni de utilizare au fost respectate întocmai. Nu se asigură garanție pentru produsele deteriorate din cauza nerespectării instrucțiunilor de utilizare, întreținere și manipulare cât și a intervenției neautorizate asupra acestora.
Orice reclamație v-a fi însoțită de:
-
datele de identificare ale consumatorului;
-
factura fiscală (copie);
-
certificatul de garanție;
-
chitanța eliberată de către operatorul de servicii poștale (curier);
-
formularul de retur completat, în cadrul termenului de garanție menționat în instrucțiunile de utilizare ale produsului.
SC ITIME CORPORATION SRL se obligă ca, după recepționarea produsului reclamat ca defect, să procedeze la soluționarea reclamațiilor considerate întemeiate, în termen de 15 zile calendaristice, prin una din următoarele măsuri reparatorii:
-
repararea produsului;
-
înlocuirea produsului cu altul identic.
Dacă repararea sau înlocuirea produsului sunt imposibile sau dacă măsura reparatorie ar fi luată cu inconveniențe majore pentru consumator, clientul are dreptul la rezoluțiunea totală sau parțială a contractului, după caz, și respectiv la restituirea contravalorii totale sau parțiale a produsului.
Timpul de nefuncționare, din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanție prelungește termenul de garanție legală sau de conformitate, cât și pe cel al garanției comerciale și curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului, lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentării produsului la vânzător/unitatea service, până la aducerea produsului în stare de utilizare normală și, respectiv, al notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator. Produsele care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanție vor beneficia de un nou termen de garanție care curge de la data preschimbării produsului.
Consumatorul are dreptul fie să obțină o reducere proporțională a prețului cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator în comparație cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate, fie să obțină încetarea contractului de vânzare în conformitate cu art. 14 din OUG, în oricare dintre următoarele cazuri:
-
vânzătorul nu a finalizat reparația sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparația sau înlocuirea potrivit prevederilor art. 12 alin. (2)-(4) din OUG 141/2021 sau vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile potrivit prevederilor;
-
se constată o neconformitate, în pofida eforturilor vânzătorului de a o remedia;
-
neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;
-
vânzătorul a declarat că nu v-a aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniențe semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului. Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine vânzătorului.
În cazul unui defect (defect – produs aflat în garanție) returnați doar produsul în cauză la adresa: Calea Călărașilor, Nr.39, cod poștal 810017, Brăila prin poștă sau prin orice firmă de curierat.
Pentru reclamații și service post-vânzare vă rugăm să vă adresați la telefon 031 811 4200. Drepturile și obligațiile consumatorului sunt cele prevăzute în O.G.21/1992 republicată, cu modificările ulterioare, privind protecția consumatorilor, OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.